Podstawy montażu filmu. | zobacz |
Grakika w prezentacji. W zależności od czasu. | zobacz |
Cechy dobrej prezentacji multyimedialnej. Propozycja | zobacz |
Dokumenty wielostronicowe. Nagłówki i stopki. | zobacz |
Równania w edytorze tekstu. | zobacz |
Tabele w dokumentach tekstowych. | zobacz |
Praca nad projektem. Grafika i tekst. | zobacz |
Wstawiamy obrazy i obiekty do dokumentów tekstowych. | zobacz |
Wybrane narzędzia ułatwiające pracę nad tekstem. | zobacz |
Podstawowe zasady formatowania tekstu. | zobacz |
Drukowanie 3d - przedmioty użytkowe. | zobacz |
Drukowanie 3d - bryloczek na klucze. | zobacz |
Drukowanie 3d - logowanie w aplikacji | zobacz |
Praca na warstwach - tworzymy obrazy. Dodatkowe | zobacz |
Zadanie projektowe. Tworzymy kompozycje graficzne. | zobacz |
Tworzenie fotomontażu i kolażu. | zobacz |
Efekty w aplikacji Paint.net. | zobacz |
EFEKTY DO PROGRAMU PAINT.NET | zobacz |
Formaty plików graficznych. | X |
Istnieje również sposób pozyskiwania fotografii, do którego będzie potrzebny nam wyłącznie komputer oraz dostęp do internetu. Można korzystać z banków zdjęć. Są to specjalne strony internetowe, gdzie gromadzone są gotowe produkty, takie jak zdjęcia, grafiki, ilustracje czy klipy wideo. Mogą one być wykorzystywane do celów marketingowych, przez wydawnictwa w swoich książkach oraz podręcznikach lub chociażby przy projektowaniu sklepów internetowych, czy też stron WWW. W zależności od banku jaki wybierzemy, pliki udostępniane są bezpłatnie lub za opłatą, a sposób i możliwości ich wykorzystania reguluje licencja.
Trzy podstawowe typy licencji to: Licencja CC 0 - Creative Commons zero - Można dowolnie modyfikować zdjęcia, używać ich prywatnie, komercyjnie, udostępniać nawet bez konieczności podpisywania autora zdjęcia. CC‑NC (NonCommercial) - Zdjęcia można użyć dowolnie, ale tylko do celów prywatnych. CC‑BY (uznanie autorstwa - Attribution) - Można korzystać ze zdjęć lecz warunkiem jest podanie autora. Creative Commons to międzynarodowy projekt oferujący narzędzia i rozwiązania prawne które pomagają zarządzać prawami autorskimi przez twórców. Każdy materiał na licencji CC powinien zawierać:
Materiał pochodzi ze źródeł platformy https://zpe.gov.pl/ | |
zobacz | |
Zmienne i obliczenia. Scratch. ping_pong.sb2 | zobacz |
Lista kroków projektujemy grę ping-pong | zobacz |
Sytuacje warunkowe w Scratch zgadywanka.sb2 | zobacz |
Lista kroków i schemat blokowy przedstawiającego algorytm zgadywanki | zobacz |
Projekt strony dodatkowo. Moja strona www. Dodatkowo | zobacz |
Moja strona www. Zasady tworzenia stron. | zobacz |
Tabele w dokumentach html. | zobacz |
Ramki pływajace.. | zobacz |
Hiperłącza w dokumentach html.. | zobacz |
Kodujemy kulinarną strony internetowe html. | zobacz |
Grafika w dokumentach html. Tworzymy proste strony. | zobacz |
Formatowanie tekstu. Tworzymy proste strony. | zobacz |
Znaczniki języka HTML. | zobacz |
Wyszukiwanie informacji. | zobacz |
Budowa i działanie sieci komputerowej. | zobacz |
Działanie komputera. Bezpieczeństwo danych. | zobacz |
Działanie komputera. | zobacz |
Komputer w życiu człowieka. | zobacz |
Bezpieczna pracownia. Zasady oceniania. | zobacz |