noscript-img
wstecz
UONET+
Microsoft Teams
Office 365

klasa 6
Artykuł dodano dn. 24.03.2020 r. | autor: admin


MALOWANIE NA WARSTWACH. GRAFIKA
Animacje UnFREEz.exe
zobacz
Projektem.
zobacz
O przenikaniu kolorów. Praca nad projektem.
zobacz
O przenikaniu kolorów. Praca nad projektem.
zobacz
Obróbka cyfrowa zdjęć. Twarze
zobacz
Wykonywanie kolażu. Paint.Net - dodatkowe.
zobacz
Kompozycje graficzne. Malowanie na warstwach.
zobacz
Malowanie na warstwach. Mapa pogody
zobacz
O tworzeniu grafik. Rodzaje plików graficznych
zobacz
O tworzeniu grafik w internecie. W DOMU
zobacz
Grafika trójwymiarowa – samolot 3d.
zobacz
Poznajemy edytor graficzny Paint.Net - cieniowanie grafiki. Pomidory
zobacz
PO NITCE DO KŁĘBKA. SCRATCH.
Animacja kota. Obliczenia obwodów i pól figur. Pola igur
zobacz
Tworzymy prosty program do rysowania figur geometrycznych. Pola figur.
zobacz
Jak policzyć punkt w programie Scratch. Test.
zobacz
Razem możemy więcej. Tworzymy testy z odpowiedziami. Test.
X

 

  To trzeba wiedzieć: Algorytm — to w informatyce dokładnie opisany plan (sposób) działania, krok po kroku. To opis postępowania (sposób) działania, krok po kroku. To opis postępowania

Sposoby zapisywania algorytmów:
a) słowny -przedstawienie rozwiązania za pomocą słów,

 

Przykład:

Po  wczytaniu  danych  wejściowych a  i  b  porównać  wprowadzone  liczby.  Jeśli a  <  b,  to    min = a.  Wyprowadzić  wynik.  Jeśli a  >=  b,  to  sprawdzić  czy    b  <  a.  Jeśli  tak,  to    min  =  b. Wyprowadzić wynik.  W przeciwnym przypadku  min = a = b. Wyprowadzić wynik.


b) Lista kroków -przedstawienie algorytmu w kolejnych punktach prowadzących do rozwiązania problemu,

 

Krok 1. Wprowadź dwie liczby całkowite a i b. Przejdź do kroku 2.
Krok 2. Jeśli a < b, to podstaw min = a, wyprowadź wynik min = a. Przejdź do kroku 5. W przeciwnym przypadku przejdź do kroku 3.
Krok 3. Sprawdź, czy b < a? Jeśli tak, to podstaw min = b, wyprowadź wynik min = b. Przejdź do kroku 5. W przeciwnym przypadku przejdź do kroku 4.
Krok 4. Podstaw min = a, wyprowadź wynik min = a = b. Przejdź do kroku 5.
Krok 5. Zakończ program.


c) Schemat blokowy: -graficzny sposób przedstawienia algorytmu.

Co jest naj... Wyszukiwanie największej liczby.
zobacz
Trafiony, zatopiony. Projektujemy w Scratchu. Akwarium
zobacz
Prosta gra matematyczna – Polowanie na smoki.
zobacz
SIECIOWE POGADUSZKI. O INTERNECIE.
Chmura w Internecie. Współtworzenie dokumentów.
zobacz
Rozmowy w sieci
zobacz
Zasady właściwego i bezpiecznego zachowania w sieci. netykieta.ppt
zobacz
Drukowanie 3d
zobacz
Drukowanie 3d
zobacz
NIE TYLKO KALKULATOR. OBLICZENIA
Proste obliczenia w arkuszu. Projektowanie formuł i ich kopiowanie.
zobacz
Komunikacja miedzy arkuszami. Proste obliczenia w arkuszu. LibreOffice.
zobacz
Komunikacja miedzy arkuszami. Proste obliczenia w arkuszu.
zobacz
Porządki w komórce. O formatowaniu i sortowaniu danych.
zobacz
Proste obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym.
zobacz
Graficzna intrpretacja danych.
zobacz
Adresowanie komórek w arkuszu kalkulacyjnym.
zobacz
Kartka w kratkę. Wprowadzenie do programu MS Excel.
zobacz
Bezpieczna pracownia. Zasady oceniania.
zobacz