Podróż z przeszkodami. Praca nad projektem. | zobacz |
Praca z dwoma postaciami. | zobacz |
Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci. | zobacz |
Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji. | zobacz |
Od wielokąta do rozety. | zobacz |
EKO ludki z Techniki | X |
. | |
Kompozycje graficzne w Scratch. | zobacz |
Sterowanie duszkiem.Rysujemy figury. | zobacz |
Programowanie reakcji duszka. Spacer. | zobacz |
Programowanie reakcji duszka. Dialog życzenia. zyczenia.sb2 | zobacz |
Plan to podstawa. O rozwiązywaniu problemów. | zobacz |
W poszukiwaniu skarbu - Kot w labiryncie. | zobacz |
Sterowanie duszkiem z użyciem myszy komputerowej. | zobacz |
Nasza szkoła. Praca nad projekt. | zobacz |
Co wiemy o figurach geometrycznych. | zobacz |
Zwierzaki słodziaki. Wideo w prezentacji. | zobacz |
Co kraj, to obyczaj – netykieta. Szablony w prezentacji. przeniesiono do klasy 6 | zobacz |
Tekst i obraz. Jak stworzyć ruchomą kartkę świąteczną. | zobacz |
Wspomnienia z... Tworzymy album fotograficzny. | zobacz |
Zagrożenia i korzyści płynące z internetu. Grafika w prezentacji. zagrozenia.ppt | zobacz |
Tekst i obraz. Jak stworzyć najprostszą prezentację? | zobacz |
Prawie jak w kinie. Świat prezentacji. | zobacz |
Praca nad projektem. Nasza okolica. | zobacz |
Nie tylko tekst. Zastosowanie WordArtu. Dodatkowe. | zobacz |
Nie tylko tekst. Projektujemy zaproszenia. | zobacz |
Komórki, do szeregu! Świat tabel - krzyżówka. | zobacz |
Menu restauracji. Style i numerowanie. | zobacz |
Nie tylko tekst. O wstawianiu ilustracji. | zobacz |
Świat tabel - scalamy, usuwamy i wstawiamy komórki. | zobacz |
Wakacyjna przygoda. Powtórzenie wiadomości o programie MS Word | zobacz |
Bezpieczna pracownia. Zasady oceniania. | zobacz |